مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 20:102020-03-29اجتماعي

بارش باران و تگرگ در شیراز


بارش باران شدید به همراه تگرگ و وقوع رعد و برق، چهره بهاری شیراز را در روزهای ساکت و بی رونق کرونایی این شهر دگرگون کرد.

- ایسنا/فارس بارش باران شدید به همراه تگرگ و وقوع رعد و برق، چهره بهاری شیراز را در روزهای ساکت و بی رونق کرونایی این شهر دگرگون کرد.

بارش باران شدید و تگرگ که از ساعات ابتدایی شامگاه یکشنبه 10 فروردین در شیراز آغاز شده بود، تا ساعات اولیه بامداد دوشنبه 11 فروردین ادامه داشت و هوای بهاری شهر راز را در این روزهای ساکت و بی رمق، دگرگون کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وقوع بارندگی شدید، برای ساعاتی موجب جاری شدن روان آب در برخی معابر خصوصا نقاط شمالغرب و شمال شیراز شد.

این بارندگی شهرداری را مجبور کرد تا برای جلوگیری از وقوع هرگونه مشکل ناشی از جاری شدن سیلاب، خیابانهای کنارگذر در دو طرف رودخانه خشک را مسدود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار شیراز بعد از بازدید محدوده دروازه قرآن و مناطقی از این شهر، اعلام کرد که وضعیت تحت کنترل قرار دارد.

حیدر اسکندرپور تاکید کرد که به واسطه شدت بارندگی در یک مدت زمان کوتاه، شاهد آبگرفتگی محدود و جاری شدن سیلاب در برخی معابر و گذرها بودیم.

شهردار شیراز تاکید کرد که تمام نیروهای واحدهای ذیربط در شهرداری، در حالت آماده باش کامل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و تگرگ در شیراز

بارش باران و تگرگ در شیراز