مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 20:002020-03-29پزشكي

فناوران ثروتمند خودساخته دنیا احتکار می کنند یا کمک؟!


19 زندگی، معیشت، اجتماعات و بسیاری از مشاغل جهان را مختل کرده است.

اما برخلاف آنچه ما در کشورهای کمتر توسعه یافته شاهد آن هستیم، - می بینیم ثروتمندانی که سُکان شرکت های بزرگ را در جهان در دست دارند، چگونه با مسئولیت پذیری درصدد مقابله با این بلای همه گیر برآمده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت های بزرگ در سراسر جهان در حال تلاش برای مقابله با بیماری همه گیر کووید-19 هستند و با اعطای کمک های نقدی و غیرنقدی گام مهمی در کمک به افزایش مراقبت های بهداشتی از بیماران مبتلا و کشف درمان یا واکسن احتمالی برمی دارند.

افرادی که سُکان دار این شرکت ها هستند، عموماً انسان های خودساخته ای هستند که بر اساس ابتکار، خلاقیت و لیاقت خود رشد کرده اند و اکنون می بینیم که در برهه حساس کنونی کمک به هم نوعان خود را بدون هیچ چشم داشتی وظیفه انسانی خود می دانند و کمک های سخاوتمندانه ای به مبارزه با کروناویروس می کنند.

این کمک ها شامل کمک های چشمگیر نقدی نظیر کمک 800 میلیون دلاری سوندار پیچای مدیرعامل شرکت گوگل، کمک 25 میلیون دلاری مارک زاکربرگ و جمع آوری 150 میلیون دلار کمک نقدی توسط بیل گیتس و کمک های غیرنقدی مانند تغییر کاربری خط های تولید برای ساخت ماسک و وسایل مورد نیاز بیمارستان های برای مقابله با کووید-19 و روش های ابتکاری برای به حداقل رساندن تأثیر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوران ثروتمند خودساخته دنیا احتکار می کنند یا کمک؟!

فناوران ثروتمند خودساخته دنیا احتکار می کنند یا کمک؟!