مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 19:552020-03-29سياسي

وضعیت امنیت استان کردستان در شرایط خوبی قرار دارد


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: وضعیت امنیتی استان کردستان در شرایط خوبی قرار دارد، با توجه به شرایط سخت اقلیمی، پایگاه های سپاه در فصول مختلف برای برقراری امنیت به صورت شبانه روزی، - به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، سردار سیدصادق حسینی در بازدید از پایگاه های تاکتیکی و عملیاتی شهرستان بانه اظهار کرد: وضعیت امنیتی استان کردستان در شرایط خوبی قرار دارد، با توجه به شرایط سخت اقلیمی، پایگاه های سپاه در فصول مختلف برای برقراری امنیت به صورت شبانه روزی، نیروها مستقر و پا در رکابند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: نیروهای سپاه از توان آموزشی عالی و توان دفاعی و انگیزه های کافی برخوردار هستند و تجهیزات کافی در اختیار و بر منطقه اشرافیت کامل دارند و از نظر عملیاتی در شرایط بسیار خوبی هستند.

سردار حسینی اذعان داشت: الحمدالله کردستان به ویژه شهرستان مرزی بانه از امنیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه اضافه کرد: از لحاظ امنیت مشکلی را مشاهده و احساس نمی کنم و این امنیت، به برکت مجاهدت نیروهای پای کار که در کردستان انجام ماموریت می کنند، ایجاد شده است.

فرمانده سپاه کردستان هدف از این دیدار را بازدید از پایگاه های عملیاتی و امنیتی سپاه شهرستان بانه، تبریک اعیاد شعبانیه، عید نوروز و روز پاسدار و همچنین ارزیابی توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت امنیت استان کردستان در شرایط خوبی قرار دارد

وضعیت امنیت استان کردستان در شرایط خوبی قرار دارد