مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 19:302020-03-29اجتماعي

تالاب پیرسلمان روز طبیعت پذیرای هیچ مهمانی نیست


بخشدار پیرسلمان اسدآباد از مسدود شدن ورودی تالاب پیرسلمان و امامزاده حسن(ع) پیرسلمان به عنوان یکی از مناطق گردشگری بخش خبر داد.

- ایسنا/همدان بخشدار پیرسلمان اسدآباد از مسدود شدن ورودی تالاب پیرسلمان و امامزاده حسن(ع) پیرسلمان به عنوان یکی از مناطق گردشگری بخش خبر داد.

محسن عزیزی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تالاب پیرسلمان و امامزاده پیرسلمان هر ساله در روز طبیعت پذیرای گردشگران و مهمانان بسیاری از نقاط مختلف بوده که به منظور پیشگیری و کنترل و مقابله با شیوع کروناویروس و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ورودی این منطقه مسدود شده و پذیرای هیچ مهمان و گردشگری در روز طبیعت نیست.

وی با بیان اینکه در 95 درصد روستاهای بخش در حال حاضر گندزدایی و ضدعفونی سطح روستاها به صورت مستمر انجام می گیرد، افزود: درپنج درصد روستاهای کم جمعیت که دارای زیر 10خانوار جمعیت هستند هم بنا داریم بحث ضدعفونی و گندزدایی اجرایی شود.

عزیزی در ادامه از تجهیز 90 درصد نانوایی های بخش پیرسلمان به دستگاه کارتخوان خبر داد و گفت:10 درصد مابقی نیز به علت عدم خط آنتن دهی موفق به تجهیز نانوایی خود به دستگاه کارتخوان نشده اند اما اقدامات لازم در این راستا را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب پیرسلمان روز طبیعت پذیرای هیچ مهمانی نیست

تالاب پیرسلمان روز طبیعت پذیرای هیچ مهمانی نیست