مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 19:202020-03-29اجتماعي

محدودیت 100 درصدی تردد در اماکن گردشگری همدان در روز طبیعت


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: محدودیت 100 درصدی تردد برای اماکن گردشگری و تفریحی همدان در روز 13 فروردین و روز طبیعت از سوی پلیس راهور انجام خواهد پذیرفت.

- سرهنگ علی فکری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: محدودیت های ترافیکی در 13 فروردین در شهر همدان و نقاط تفریحی وجود دارد.

وی افزود: محور گنجنامه، بلوار ارم، سد اکباتان و بوستان ها و پارک ها با محدودیت 100 درصدی مواجه خواهند بود و باغداران یا یک روز جلوتر و یا با هماهنگی های خاص می توانند به باغ بروند.

رییس پلیس راهور استان همدان بیان کرد: راه های دسترسی به سد اکباتان هم از طرف شهرک بهشتی و هم از طرف جاده ملایر اعمال خواهد شد و محلی های روستای تفریجان نیز با معرفی هم محلی ها و به صورت کنترل شده می توانند به روستا وارد شوند.

وی با اشاره به منع تردد به برخی از روستاها از سوی اهالی محلی نیز گفت: اهالی روستاهایی که مصوبه شورای تامین استان و ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا را داشته باشند، می توانند به راحتی مانع از ورود سایر افراد به داخل روستا شوند و کار آنها غیرقانونی نخواهد بود.

فکری تاکید کرد: تردد افرادی که مشکوک به بیماری هستند در روستاها و اماکن گردشگری و تفریحی باعث افزایش مبتلایان و جلوگیری از عدم قطع زنجیره ابتلا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت 100 درصدی تردد در اماکن گردشگری همدان در روز طبیعت

محدودیت 100 درصدی تردد در اماکن گردشگری همدان در روز طبیعت