مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 19:162020-03-29اقتصادي

40 واحد صنفی متخلف پلدختر پلمب شدند توزیع 100 تن کالا در شهرستان


جهانگیر اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به توزیع 100 تن اقلام ضروری در پلدختر، اظهار داشت: از این میزان 40 تن برنج، 40 تن گوشت قرمز منجمد و 29 تن شکر خانوار، صنعتی و صنفی است و در صورت نیاز بازار، توزیع این اقلام ضروری ادامه خواهد داشت.

وی، افزود: قیمت مصرف کننده هر کیلو برنج خارجی هندی 68 هزار ریال، شکر مورد مصرف خانوار، صنعتی و صنفی هر کیلوگرم 45 هزار ریال و گوشت قرمز منجمد هر کیلوگرم 400 هزار ریال است.

پلمب 40 واحد صنفی متخلف رییس اداره صنعت معدن و تجارت پلدختر، از پلمپ 40 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری فعال دادگستری و نیروی انتظامی 40 واحد صنفی پلمپ شد و بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، تمام واحدهای صنفی به جز واحدهای خاص مانند نانوایی ها، داروخانه ها، میوه فروش ها و لبنیاتی ها تا 15 فروردین ماه جاری تعطیل هستند.

اکبری، افزود: این تعداد واحد صنفی متخلف علی رغم تذکر داده شده، به هشدارها توجه نکردند که با همکاری نیروی انتظامی این واحدها پلمپ شدند و این کار علاوه بر آثار ممنوعیت برای ورود به واحد صنفی دارای آثار و تبعات قضایی است و جریمه صنفی به همراه دارد.

وی، سلامت مردم را اولویت نخست مسئولان در شرایط کنونی دانست و گفت: اقدامات سخت و بازدارنده در قانون برای جلوگیری از تهدید سلامت شهروندان اندیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 واحد صنفی متخلف پلدختر پلمب شدند توزیع 100 تن کالا در شهرستان

40 واحد صنفی متخلف پلدختر پلمب شدند توزیع 100 تن کالا در شهرستان