مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 19:162020-03-29اجتماعي

ارایه خدمات فرهنگی به کودکان خوزستانی با پیک امید


وحید کیانی یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر ضرورت تشویق خانواده ها و بخصوص کودکان برای در خانه ماندن، اظهارداشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برابر رسالت و وظیفه ذاتی که برای پر کردن اوقات فراغت این گروه های سنی بر عهده دارد، فعالیت خود را همزمان با گسترش ویروس کرونا و تعطیل شدن مدارس از نیمه دوم اسفندماه آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه مربیان کانون به صورت مجازی با اعضا مراکز ، گفت: طرح ابتکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تحت عنوان پیک امید در بخش های فیلم و انیمیشن، قصه گویی و قصه زندگی من، کتاب صوتی، شعر و ادبیات، کاردستی و هنرهای تجسمی و همچنین کتابخوانی به علاقمندان کودک و نوجوان خدمات ارائه می دهد.

کیانی تصریح کرد: ویدئوهای تهیه شده از قصه گویی مربیان کانون در مدت زمان های مختلف بارگذاری شده و امکان استفاده برای مراجعه کنندگان به صورت رایگان وجود دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان همچنین به ارائه خدمات طرح پیک امید در بخش های کاردستی و هنرهای تجسمی، شعر و ادبیات اشاره کرد و گفت: در این بخش ها مربیان کانون به صورت داوطلبانه به تولید محتوا پرداخته و بعضا برخی از آثار کودکان و نوجوانان در حوزه های شعر و ادبیات را نیز بازنشر داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه خدمات فرهنگی به کودکان خوزستانی با پیک امید

ارایه خدمات فرهنگی به کودکان خوزستانی با پیک امید