مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 19:102020-03-29پزشكي

تعطیلی مراکز ترک اعتیاد در شهرکرد/ مواد مخدر سیستم ایمنی را تضعیف می کند


دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: با ترخیص بهبودیافتگان اعتیاد و عدم پذیرش بیمار جدید در مراکز ترک اعتیاد، اکثر مراکز اقامتی تعطیل شدند.

- سید قدیر مرتضوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس در بین معتادان، گفت: در همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور در اسفندماه سال 98 براساس تصمیمات کمیته درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر، پذیرش در مراکز اقامتی ترک اعتیاد ممنوع شد.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از چهارم اسفندماه تاکنون ورودی جدیدی در این مراکز نداشتیم و افرادی هم که در مراکز اقامت داشتند، بعد از سپری کردن دوران درمان، ترخیص شدند و تا پایان سال اکثر مراکز اقامتی خالی و مراکز تعطیل شدند.

وی در خصوص فعالیت دو مرکز درمان اعتیاد در استان در ایام نوروز، توضیح داد: دو مورد از مراکز اقامتی در استان وجود داشت که افرادی تمایل به ماندن دوران بیشتری در مراکز داشتند و در ایام عید دوره درمان را گذرانده و مراکز تعطیل شدند.

مرتضوی با اشاره به اینکه ورود یک فرد مبتلا به ویروس یاناقل می تواست سایر افراد داخل مرکز ترک اعتیاد را مبتلا کند، اعلام کرد: بنابراین با تعطیلی به موقع مراکز اقامتی هیچ مورد ابتلایی وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مراکز ترک اعتیاد در شهرکرد/ مواد مخدر سیستم ایمنی را تضعیف می کند

تعطیلی مراکز ترک اعتیاد در شهرکرد/ مواد مخدر سیستم ایمنی را تضعیف می کند