مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 18:352020-03-29سياسي

جهاد سپاه بویراحمد در مقابله با کرونا+ تصاویر


سپاه بویراحمد این روزها برای مقابله با ویروس کرونا پای کار آمده و در یک مبارزه علمی و عملی جهت مبارزه تمام عیار با این بیماری همه گیر را آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ سیدروح الله شاهینی درباره تمهیدات و اقدامات انجام شده از سوی سپاه شهرستان در پی شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، برحسب وظیفه و با کسب تکلیف از فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، ناحیه بویراحمد یک مبارزه علمی و عملی جهت مبارزه تمام عیار با این بیماری همه گیر را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: تمامی حوزه های مقاومت بسیج خواهر و برادر،بیش از 30 گروه جهادی، معاونت های متولی از جمله معاونت عملیات، اطلاعات  و معاونت بسیج سازندگی ناحیه و تمامی پرسنل ناحیه با برگزاری جلسات و توجیه نسبت به ماموریت و با بسیج تمامی امکانات سپاه شهرستان وارد عمل شده اند ، که نتیجه آن در این مدت از جمله: در زمینه  تولید بیش از 170 هزار ماسک با استفاده از مواد نانو و پارچه های مرغوب و استاندارد به کمک بیش از 250 کارگاه خانگی و کارگاه های ثابت در حوزه ها و مراکز فنی و حرفه ای است.

  وی افزود: در زمینه گندزدایی و ضدعفونی بلوک بندی شهر یاسوج به 17 بلوک و تعیین حدود عملکردی گروه های جهادی در زمینه ضدعفونی شهر با استفاده از خودروهای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد سپاه بویراحمد در مقابله با کرونا+ تصاویر

جهاد سپاه بویراحمد در مقابله با کرونا+ تصاویر