مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 18:352020-03-29اقتصادي

فشار صنایع روی دانشگاه ها برای رفع مشکلات


رییس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی کشور گفت: عدم ارتباط دانشگاه و صنعت مشکل دیرینه ای است که مربوط به زمان حال نمی شود و با وجود اینکه فروش نفت در کشور کم شده مشکلات مادی برای دولت بوجود آورده و صنایع فشار زیادی به دانشگاه ها وارد می کنند تا مشکلات رفع شود.

- علی آ هون منش رییس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره عدم ارتباط صنعت و دانشگاه،  اظهار داشت: عدم ارتباط دانشگاه  و صنعت مشکل دیرینه ای است و مربوط به زمان حال ندارد.

  فشار صنایع روی دانشگاه ها برای رفع مشکلات وی افزود: زمانی که درآمدهای دولت خوب بوده و نفت به فروش می رفته دولت تکنولوژی را از خارج از کشور خریداری می کرده و منتظر به ثمر نشستن تحقیقات نمی مانده، در حال حاضر هم که فروش نفت در کشور کم شده و مشکلات مادی برای دولت به وجود آمد صنایع به دانشگاه ها فشار وارد می کنند تا مشکلات صنایع را برطرف کنند.

  رییس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی کشور اضافه کرد: یک برنامه ریزی بلند مدت و پشتیبانی دائمی نیاز داریم که کاری به درآمدهای دولت نداشته باشد و ارتباط بین صنعت و دانشگاه به صورت ارگانیک برقرار شود و علی رغم اینکه دولت از نظر درآمدی وضع خوب و چشمگیری ندارد درآمدها به شدت کاهش پیدا کرده و  این ارتباط همچنان فشل مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار صنایع روی دانشگاه ها برای رفع مشکلات

فشار صنایع روی دانشگاه ها برای رفع مشکلات