مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 18:352020-03-29اقتصادي

صادرات محورکردن محصولات موجب توسعه بخش کشاورزی می شود


مدیر سازمان تعاون روستایی استان کردستان گفت: با توجه به برخورداری استان کردستان از ظرفیت مرز باشماق و سیرانبند، توسعه بخش کشاورزی با صادرات محورکردن محصولات کشاورزی محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسکندری شامگاه امروز در دیدار مدیران سازمان تعاون روستایی و مسوولین اتحادیه های تعاونی تولید، دامداران و زنبورداران و اتحادیه تعاونی روستایی با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار کرد: نقش تشکل های بخش کشاورزی در تامین غذا  از مزرعه تا سفره بسیار مهم و حائز اهمیت است.

  وی افزود: تشکل های کشاورزی می توانند با تعامل و همکاری با سازمان تعاون روستایی باقدرت فعالیت های خود را منسجم نموده و اقدامات ارزنده ای را اجرا نمایند.

  مدیر سازمان تعاون روستایی استان کردستان گفت: تعاون روستایی با همکاری تشکل های بخش کشاورزی می توانند در راستای تنظیم بازار،، تولید، نامین غذا، تامین کود و ارتقای کشاورزی قراردادی همچنین کشت های فرا سرزمینی برنامه مهندسی شده ای را اجرایی نماید.

  اسکندری تاکید کرد: یکی از مهمترین اقدامات انجام برنامه های منسجم بازرگانی کشاورزی و از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محورکردن محصولات موجب توسعه بخش کشاورزی می شود

صادرات محورکردن محصولات موجب توسعه بخش کشاورزی می شود