مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 18:302020-03-29پزشكي

توصیه های یک پزشک به مادران شیرده در دوران کرونایی


در دوران بارداری داروهایی که برای درمان بیماری کرونا روی مادر باردار استفاده می شود تاثیر شدیدی روی مادر و جنین ندارد.

- ایسنا/اردبیل یک جراح و متخصص زنان و زایمان گفت: در دوران بارداری داروهایی که برای درمان بیماری کرونا روی مادر باردار استفاده می شود تاثیر شدیدی روی مادر و جنین ندارد.

دکتر شروین تبریزیان نمین در لایو اینستاگرامی درگفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به موضوع مادران باردار و بیماری کرونا، گفت: مادران باردار نیز مثل افراد عادی در معرض این بیماری هستند و علائم آن فرق آنچنانی با افراد عادی ندارد.

وی با بیان اینکه مادران باردار نگران آن هستند که آیا بیماریشان به نوزاد نیز منتقل خواهد شد یا نه، افزود: انتقال طی دوره حاملگی و زایمان وجود ندارد ولی بعد از زایمان، نوزاد می تواند از مسیرهای عادی درگیر این ویروس شود.

تبریزیان نمین با بیان اینکه اولین و آخرین توصیه ما پیشگیری است؛ چراکه بعد از ابتلا به بیماری کار برای خود بیمار و کادر درمان سخت می شود، تصریح کرد: مادران باردار صرفا برای کارهای ضروری از خانه خارج شوند و کمترین تماس را با سایر افراد داشته باشند.

این جراح و متخصص زنان و زایمان تاکید کرد: مادران باردار اگر به داشتن علائم خفیف بیماری کرونا مشکوک بودند با مراقبین بهداشتی خود تماس بگیرند و ضمن گزارش علائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های یک پزشک به مادران شیرده در دوران کرونایی

توصیه های یک پزشک به مادران شیرده در دوران کرونایی