مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 17:052020-03-29سياسي

سرپرست فرمانداری رامهرمز:نقض ممنوعیت برپایی مراسم تبعات قضایی به دنبال دارد


آرش قنبری یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در شرایطی که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم از مردم انتظار می رود تا در خانه بمانند و به شکستن چرخه سرایت این بیماری کمک کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بعضا تخلفاتی مبنی بر نقض محدودیت ها صورت می گیرد که برابر هماهنگی انجام شده با دادستانی رامهرمز، عوامل نقض کننده مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت تا با آنها برخورد شود.

پلمب 49 واحد صنفی متخلف در رامهرمز سرپرست فرمانداری رامهرمز همچنین با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور در شهرستان رامهرمز از کسبه و صنوف غیرضروری خواسته شد تا نسبت به تعطیلی مغازه ها اقدام کنند ، گفت: با این وجود برخی نسبت به این محدودیت تعیین شده بی توجه هستند که سریعا اینگونه واحدها پلمب شدند.

قنبری ادامه داد: تاکنون 49 واحد صنفی متخلف در شهرستان رامهرمز به دلیل نقض محدودیت ها و انجام فعالیت پلمب شدند.

وی تصریح کرد: در صورتی که واحدهای صنفی غیر ضروری در شهرستان نسبت به محدودیت ها بی توجه باشند با آنها از طریق مراجع رسیدگی کننده برخورد خواهد شد.

اعمال محدودیت های ترددی سخت تر در رامهرمز سرپرست فرمانداری رامهرمز با اشاره به اینکه همزمان با سراسر استان کنترل ورودی های این شهرستان توسط عوامل مربوطه آغاز شد، گفت: این کنترل ها ادامه دارد و با توجه به اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری رامهرمز:نقض ممنوعیت برپایی مراسم تبعات قضایی به دنبال دارد

سرپرست فرمانداری رامهرمز:نقض ممنوعیت برپایی مراسم تبعات قضایی به دنبال دارد