مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 16:402020-03-29حوادث

برخوردقاطع با مجرمین و برهم زنندگان آرامش مردم در اسلامشهر


برخورد قاطع در انتظار مجرمین و برهم زنندگان آرامش و آسایش مردم و کسبه و اصناف در شهرستان خواهد بود.

- اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر گفت: برخورد قاطع در انتظار مجرمین و برهم زنندگان آرامش و آسایش مردم و کسبه و اصناف در شهرستان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود مرسلپور بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن هشدار به سارقان و مجرمانی که قصد سو استفاده از شرایطی که بخاطر شیوع ویروس کرونا در جامعه ایجاد شده دارند، گفت: برخورد قاطع در انتظار برهم زنندگان آرامش و آسایش مردم و کسبه و اصناف در شهرستان خواهد بود.

مرسلپور با ابراز تأسف نسبت به قتل یکی از کسبه شهرستان گفت: قتل جوان موبایل فروش در خیابان کاشانی خبر بسیار تلخی بود که لازم می دانم به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت بگویم.

وی با بیان اینکه با اقدام به موقع پلیس و همراهی مردم سه سارقی که در حادثه صبح روز جمعه نقش داشتند ساعاتی پس از درگیری و سرقت دستگیر شدند، افزود: متأسفانه با وجود تلاش کادر پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) و عمل سه ساعته ای که انجام شد جوان موبایل فروش که به شدت مجروح شده بود، جانش را از دست داد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به تأثیرات نامطلوب این حادثه دلخراش در سطح جامعه اظهار داشت: بررسی های لازم توسط پلیس آگاهی و دادسرای شهرستان در خصوص جزییات این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخوردقاطع با مجرمین و برهم زنندگان آرامش مردم در اسلامشهر

برخوردقاطع با مجرمین و برهم زنندگان آرامش مردم در اسلامشهر