مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:552020-03-29سياسي

تماس تلفنی آیت الله رییسی با وزیر کشور در مورد طرح فاصله گذاری اجتماعی


رییس قوه قضاییه طی تماس های تلفنی جداگانه با وزیر کشور، رییس سازمان صدا و سیما و استاندار کردستان به ارائه نکاتی در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در عصر دهمین روز فروردین 1399، آیت الله رییسی طی تماس تلفنی با وزیر کشور از اقدامات موثر این وزارتخانه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمجید کرد.

 وی در این باره گفت: با توجه به توصیه کارشناسان و مصوبه ستاد  مقابله با کرونا و گزارش های که بنده رسیده است، مدیریت وزارت کشور توانسته است اقدامات موثری را در زمینه اجرای این طرح بعمل آورد.

رییس قوه قضاییه از دست اندرکاران کمیته امنیتی، اجتماعی و سیاسی به جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اجرای مطلوب طرح های مقابله با بیماری کویید 19 تقدیر کرد و گفت: امیدوارم با سیاست های در پیش گرفته شده و همراهی شهروندان بتوانیم به زودی بر این ویروس وارداتی غلبه کنیم و سلامت را دوباره به جامعه ایران برگردانیم.

  نکته دیگری که در تماس تلفنی آیت الله رییسی با رحمانی فضلی مورد تاکید قرار گرفت، حوزه امنیت شهروندان در طول تعطیلات نوروز بود.

آیت الله رییسی ضمن تمجید از تمهیدات اندیشیده شده در شوراهای تامین استانی، اظهار کرد: نظر به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده اقدامات خوبی در حوزه تامین امنیت شهروندان انجام شده و باید به دلیل تصمیم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی آیت الله رییسی با وزیر کشور در مورد طرح فاصله گذاری اجتماعی

تماس تلفنی آیت الله رییسی با وزیر کشور در مورد طرح فاصله گذاری اجتماعی