مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:102020-03-29اقتصادي

پلمب واحدهای صنفی متخلف درمیاندورود و قائمشهر


فرماندهان انتظامی شهرستان های میاندورود و قائمشهر از پلمب واحدهای صنفی متخلف در این دو شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی داداش تبار فرمانده انتطامی شهرستان میاندرود در تشریح این خبر گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان میاندورود به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت روزانه از واحدهای این شهرستان بازدید می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از پلمب 25 واحدصنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادر شده در این شهرستان در روز گذشته خبر داد و گفت: در اجرای این طرح به 55 واحد صنفی اخطار پلمب و به 125 واحد صنفی دیگر نیز تذکر داده شد.

داداش تبار از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

*پلمپ واحدهای صنفی متخلف در قائم شهر  محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر نیز از پلمپ 156 واحد صنفی از اول فروردین تا کنون در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا با همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب واحدهای صنفی متخلف درمیاندورود و قائمشهر

پلمب واحدهای صنفی متخلف درمیاندورود و قائمشهر