مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-29سياسي

استاندار قم: برای احتمال افزایش ابتلا به کرونا آماده باشید


بهرام سرمست روز یکشنبه در ستاد پیشگیری هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری قم، با تاکید بر هم افزایی بخش های مردمی و دولتی در مسیر مدیریت مبارزه با بیماری کرونا گفت: بسیج همه ظرفیت ها در دستور کار مدیریت استان است.

وی طرح فاصله گذاری اجتماعی و بسیج ملی را 2 سیاست مهم دولت در زمینه مدیریت کرونا دانست و تصریح کرد: در راستای سیاست فاصله گذاری اجتماعی بخش نامه های ستاد ملی کرونا در دستور کار مدیران استانی است.

سرمست با تاکید بر برخورد با هر گونه کم کاری دستگاه های دولتی در این ایام گفت: هیچ گونه کم کاری در ایام تعطیل از مدیران دولتی پذیرفته نیست ضمن اینکه فعالیت تمام اعضای ستاد بحران استان شبانه روزی است و تعطیلی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بنابر اعلام وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا امروز 10 فروردین1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،2901 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده براثر این بیماری به 38309 مورد رسید.

بر اساس این گزارش متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 123 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به 2640 تن رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: برای احتمال افزایش ابتلا به کرونا آماده باشید

استاندار قم: برای احتمال افزایش ابتلا به کرونا آماده باشید