مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 14:302020-03-29سياسي

نامه مداحان و اهالی فرهنگ به رییس قوه قضاییه برای برخورد با هتاکی های صبا کمالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، 238 نفر از مداحان، وکلا، حقوقدانان، فعالان رسانه ای و فرهنگی طی نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار برخورد با صبا کمالی بازیگر هتاک به مقدسات شدند.

- ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه و تشکر فراوان از اقدامات حضرت عالی در مبارزه با فساد اقتصادی و مسئولین رده بالایی که با دست اندازی به بیت المال به سرمایه اجتماعی نظام اسلامی لطمه زدند و پشتیبانی و حمایت جدی آحاد مردم عزیز از این رویه، از شما درخواست داریم مطابق وظایفی که قانون اساسی بر عهده شما قرار داده است از حریم دین و اخلاق و عفت عمومی حراست کنید.

مجازات ها و کیفر های مندرج در قانون طبیعتاً نه برای اجرا نشدن که برای پیشگیری و بازدارندگی وضع شده اند و اهمال و عدم اجرای آن ها در جایی که علناً حیثیت و شانیت دین و مذهب زیر سوال میرود گناهی نابخشودنی است.

مستحضرید هرکجا که گناهی در خفا انجام شده و عفت عمومی جریحه دار نشده، اصل بر پوشش و بخشش و قبول عذر مرتکب و درجایی که علنی و در مریی و منظر عمومی است نیازمند برخورد برای عدم تکرار مرتکب و تنبه دیگران است.

تمسخر مبانی دینی و احکام اسلامی و تعدی به حریم مقدس حضرات معصومین که توسط برخی پیش از این نیز انجام شده بود در صورتی که با اجرای مقررات قانونی لازم الاجرا پیشگیری و منع میشد دوباره این ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مداحان و اهالی فرهنگ به رییس قوه قضاییه برای برخورد با هتاکی های صبا کمالی

نامه مداحان و اهالی فرهنگ به رییس قوه قضاییه برای برخورد با هتاکی های صبا کمالی