مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:252020-03-29سياسي

هزینه خدمات برای فوتیهای کرونایی مشهد افزایشی ندارد


حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی روز یکشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: با توجه به فتوای مقام معظم رهبری در خصوص تامین هزینه های لازم جهت انجام امور واجب برای متوفیان کرونایی، عمل به این مهم و ارائه خدمات مازاد، هیچ هزینه ای برای بازماندگان این دسته از متوفیان در پی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: هزینه تامین تجهیزات بهداشتی برای پرسنل و ضدعفونی مستمر محیط آرامستان ها و سالن تطهیر، تجهیز 10 خودروی آمبولانس مخصوص حمل متوفیان با تجهیزات بهداشتی کامل و ضدعفونی آنها و همچنین تخصیص قبور دو طبقه برای دفن به صورت یک طبقه از هزینه های مازاد تحمیل شده بر سازمان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری مشهد گفت: با توجه به ممنوعیت ورود پیکر متوفیان به حرم مطهر رضوی یکی از دغدغه های اصلی متدینین و علمای مشهد برگزاری نماز میت بود که این نماز همواره برای تمامی متوفیان اعم از متوفیان عادی و یا افرادی که به واسطه بیماری کرونا فوت کرده اند در محل خاکسپاری اقامه می شود.

حجت الاسلام مهدوی افزود: رعایت دستورات شرعی و امور واجب در تکفین و تدفین اموات با دقت کامل و تحت نظر ناظران شرعی سازمان انجام می شود.

با افزوده شدن 77 مبتلای جدید به کرونا تعداد بیماران مبتلا به این ویروس در استان خراسان رضوی به هزار و 438 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه خدمات برای فوتیهای کرونایی مشهد افزایشی ندارد

هزینه خدمات برای فوتیهای کرونایی مشهد افزایشی ندارد