مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:252020-03-29پزشكي

آغاز فعالیت «موبایل ون» بهزیستی جهت غربالگری کرونا در ارومیه


سعید فریور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودرو در راستای کمک به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بین افراد و گروه های آسیب پذیر با مشارکت موسسات خیریه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و گروه های داوطلب همیار سلامت روان استان در مناطق حاشیه نشین و محلات آسیب خیز فعال است.

وی با اشاره به برخورداری روزانه به طور متوسط 100 نفر از معتادان پرخطر و کارتن خواب در ارومیه از خدمات این موسسات اضافه کرد: علاوه بر توزیع اقلام غذایی، محلول های ضدعفونی دست، ماسک، دستکش، وسایل شوینده و ضدعفونی کننده و نیز بروشورهای آموزشی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا و کتاب داستان برای کودکان در مناطق محروم ارومیه توزیع می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا بسته های حمایتی بین خانواده های در معرض خطر استان به ارزش 610 میلیون ریال با همکاری خیّران و موسسات خیریه نیز توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از اجرای طرح پیشگیری از کرونا بین معتادان کارتن خواب در استان نیز خبر داد و افزود: این طرح در 6 مرکز کاهش آسیب اعتیاد توسط تیم سیار امدادرسان در شهرستان های ارومیه، خوی، مهاباد، نقده و بوکان اجرا می شود.

فریور ، ادامه داد: در این طرح اعضای تیم های سیار به سراغ کارتن خواب ها و معتادان پرخطر در پاتوق ها رفته و اقدام به غربالگری و تب سنجی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت «موبایل ون» بهزیستی جهت غربالگری کرونا در ارومیه

آغاز فعالیت «موبایل ون» بهزیستی جهت غربالگری کرونا در ارومیه