مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:102020-03-29اقتصادي

ورود به شهرستان پردیس ممنوع شد/انسداد شهربومهن، رودخانه جاجرود و بوستان ها


فرماندار شهرستان پردیس از ممنوعیت ورود به شهرستان پردیس و مسدود شدن شهر بومهن، رودخانه جاجرود و بوستان های شهری خبر داد.

- عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه بازدید از واحد تولیدی ماسک در بومهن در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اقدامات فرمانداری در جلوگیری از شیوع کرونا و آخرین مصوبات ستاد پیشگیری از شیوع کرونا، اظهار کرد: چندی پیش طرح فاصله گذاری اجتماعی که از طریق وزارت کشور ابلاغ شد و در عمده پیشنهادات و دستورالمعل های ابلاغی، شهرستان پردیس پیشگام بوده و بسیاری از اقدامات را قبل از ابلاغ انجام و همچنان نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه همکاری تمام دستگاه ها، اصناف و مردم در شهرستان پردیس بسیار خوب و قابل قبول بوده و همدلی بسیار مثال زدنی در منطقه به وجود آمده است.

فرماندار پردیس افزود: امروز تصمیم گرفتیم برای روزهای آینده که مردم هرساله برای سیزده بدر از خانه خارج می شدند تمهیدات احتیاطی را اجرا کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از اطراق شهروندانی که قصد خروج از منازل را دارند تمام تفرجگاه های شهری، روستایی و غیره ازجمله حاشیه رودخانه جاجرود بسته شد و این مسدود بودن با بنرهای متعدد در سطح مناطق اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به شهرستان پردیس ممنوع شد/انسداد شهربومهن، رودخانه جاجرود و بوستان ها

ورود به شهرستان پردیس ممنوع شد/انسداد شهربومهن، رودخانه جاجرود و بوستان ها