مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:062020-03-29اقتصادي

80 نقطه در هرمزگان تحت کنترل های شدید قرار دارند


فریدون همتی عصر یکشنبه در بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان بندرعباس اظهار داشت: علاوه بر ممنوعیت ورود گردشگر به استان، تردد درون استانی و درون شهرها نیز مورد کنترل و اعمال محدودیت قرار دارد تا زنجیره انتقال بیماری کرونا کاهش یابد.

وی تصریح کرد: از اوایل اسفند ماه تمامی ورودی های استان هرمزگان تحت کنترل و مراقبت قرار دارند و این امر موجب کاهش 94 درصدی ورود مسافر به این استان شد.

این مقام مسوول ابراز داشت: مردم در همه مناطق استان هرمزگان به ویژه جزایر از جمله جزیره قشم همکاری بسیار خوبی در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با کاهش ترددها داشته اند و بسیاری از توصیه ها و نکات از جمله ماندن در خانه را رعایت کرده اند.

همتی بیان داشت: هدف همه ما تأمین سلامت مردم است و بر این اساس ماندن در خانه، یک ضرورت محسوب می شود و با همکاری خوب مردم استان و تلاش های صورت گرفته توانسته ایم بیماری کرونا در این استان را مدیریت کنیم و انتظار داریم این همکاری ها همچنان ادامه داشته باشد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: برای روز 13 فروردین نیز از مردم می خواهیم در خانه بمانند و در این روز نهایت سختگیری و محدودیت در تردد اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 نقطه در هرمزگان تحت کنترل های شدید قرار دارند

80 نقطه در هرمزگان تحت کنترل های شدید قرار دارند