مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:062020-03-29اقتصادي

قرارداد خرید 570 تن مرغ منجمد در کردستان امضا شد


فرزاد معاونی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پشتیبانی امور دام استان کردستان برای خرید مرغ منجمد شیرینگ پک از قرار هر کیلو گرم 127 هزار ریال تحویلی در سردخانه سنندج امادگی خود را از سه روز قبل اعلام کرده است.

وی اضافه کرد: کاهش 25 درصدی قیمت مرغ درب مرغداری در این استان به نسبت ماه بهمن از 90 هزار ریال به 67 هزار ریال به علت کاهش تقاضای مصرف در پی شیوع ویروس کرونا از عمده دلایل اقدام اداره کل پشتیبانی امور دام کردستان برای خرید مرغ منجمد است.

معاونی یادآور شد: هم اکنون در این استان قرارداد خرید در پنج گشتارگاه پر سنندج، زاگرس دهگلان، شاهین پر بانه، زریوار مریوان و ماد سقز منعقد می شود و تولید کنندگان باید بعد از کشتار و انجماد محصول در کشتارگاه های مذکور آن را در سردخانه این اداره کل در سنندج تحویل دهند.

وی افزود: تا کنون 50 تن از 570 تن قرار داد منعقد شده به سردخانه تحویل داده شده و سعی می شود بقیه قرارداد نیز تا پایان ماه جمع آوری شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام کردستان اظهار داشت: مرغداران و تشکل های مرتبط و همچنین کشتارگاه های مرغ استان جهت انعقاد قرارداد و جزییات آن می توانند به آن اداره کل واقع در سایت اداری سنندج مراجعه و یا با شماره تلفن های 33288445 تا 47 تماس حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد خرید 570 تن مرغ منجمد در کردستان امضا شد

قرارداد خرید 570 تن مرغ منجمد در کردستان امضا شد