مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:062020-03-29سياسي

مسوولان خدمات را به بیماران کرونایی با کیفیت عالی ارایه می دهند


آیت الله مصطفی علما روز یکشنبه در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران استان کرمانشاه به مناسبت سوم شعبان میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با تبریک میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسداراز خدمات و تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد و گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در زمان بروز مشکلات، حضور خوبی داشته اند و دافع مشکلات مردم بوده اند.

وی افزود: به طور قطع شرط اصلی موفقیت سپاه پاسداران در برنامه های محوله، اطاعت از فرامین فرمانده معظم کل قوا، است، که این نشات گرفته از بصیرت نیروهای نظامی و انتظامی ما است.

وی با تبریک اعیاد شعبان المعظم و میلاد مسعود ائمه هدی (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) تصریح کرد: امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، شاهد موفقیت چشمگیر کشور در تمامی عرصه ها باشیم.

مسوُول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) نیز دراین دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه از عزم جدی سپاه پاسداران برای کمک به برون رفت از مشکلات جاری کشور خبر داد و افزود: نیروهای سپاه با الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) در همه صحنه ها خوب درخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان خدمات را به بیماران کرونایی با کیفیت عالی ارایه می دهند

مسوولان خدمات را به بیماران کرونایی با کیفیت عالی ارایه می دهند