مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 12:552020-03-29سياسي

همت گروه های مردمی در تولید اقلام بهداشتی تجلی وحدت ملی است


همکاری گروه های جهادی در کارگاه های تولیدی ماسک، نوعی وحدت ملی و بهره مندی از روحیه بسیجی برای تهیه و تأمین مایحتاج مردم در مقابله با کروناویروس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده روز یکشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه های تولیدی ماسک در اراک، اظهار داشت: در پی شروع بیماری کرونا در استان استفاده از ظرفیت های مردمی شدت گرفته است چرا که تاکنون جامعه و استان از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از شیوع این بیماری هماهنگی ها و برنامه ریزی ها توسط ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به ویژه در بخش تولید تجهیزات مورد نیاز مانند ماسک انجام شد و مسئولین سپاه و بسیج در این حوزه با یک برنامه ریزی خوب نیرو، امکانات و تجهیزات خود در سطح استان را جمع آوری کرده و بکار گرفتند و می توان ادعا کرد امروز در اوایل فروردین ماه تمامی برنامه ریزی استان در این حوزه شکوفایی استعدادها و خودکفایی در زمینه تجهیزات مورد نیاز را به دنبال داشته است.

وی افزود: در حال حاضر صد درصد کارگاه های تولیدی به منظور تهیه تجهیزات مورد نیاز مقابله با ویروس کرونا مردمی است و توسط بسیج خواهران، اصناف، کارگران، بسیج سازندگی و… در نقاط مختلف راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت گروه های مردمی در تولید اقلام بهداشتی تجلی وحدت ملی است

همت گروه های مردمی در تولید اقلام بهداشتی تجلی وحدت ملی است