مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 12:452020-03-29پزشكي

دانشمندان: اقدام ضدکرونایی کشورها، جان 40 میلیون نفر را نجات می دهد


دانشمندان مزبور گفتند که آزمایش و قرنطینه کردن موارد مظنون به ابتلا و همچنین رعایت زودهنگام فاصله گذاری های اجتماعی، می تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل جماران؛ دانشمندان انگلیسی محاسبه کرده اند که اگر همه کشورهای جهان تمهیدات سختگیرانه ضد کرونایی را فورا به اجرا گذارند، جان 40 میلیون نفر در سراسر جهان در سال جاری از خطر ابتلا به این بیماری نجات می یابد.

به نوشته شماره روز شنبه روزنامه ایندیپندنت، محققان دانشگاه امپریال کالج لندن در تحقیقات خود دریافتند که تصمیم گیری ها و اقدامات زودهنگام می تواند شمار مرگ و میر ناشی از بیماری کووید - 19 را به میزان 95 درصد کاهش دهد، اما کوتاهی در مهار اثرات این بیماری، ممکن است به جان باختن تعداد زیادی منجر شود.

دانشمندان مزبور همچنین گفتند که آزمایش و قرنطینه کردن موارد مظنون به ابتلا و همچنین رعایت زودهنگام فاصله گذاری های اجتماعی، می تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

این پژوهشگران تاثیرات بهداشتی این بیماری همه گیر را در 202 کشور برای مقایسه سه سناریو، بررسی کرده اند؛ تا دریابند که شمار فرضی مرگ و میر بدون مداخله و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با دو مورد دیگری که می تواند در نتیجه سیاست مهار یا سرکوب گسترش بیماری حاصل شود، چگونه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمندان: اقدام ضدکرونایی کشورها، جان 40 میلیون نفر را نجات می دهد

دانشمندان: اقدام ضدکرونایی کشورها، جان 40 میلیون نفر را نجات می دهد