مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 12:402020-03-29سياسي

پلمب 58 واحد صنفی متخلف در گنبدکاووس


فرماندار گنبدکاووس با اشاره به جدیت مدیران شهرستان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: 58 واحد صنفی که به این طرح بی توجهی کرده بودند پلمب شدند.

- عبدالقدیر کریمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های فعالیت صنوف غیرضرور موضوعی است که باید به صورت جدی پیگیری شود، اظهار کرد: بنده به عنوان فرماندار شهرستان شخصا در بسیاری از این بازدیدها حضور پیدا کرده و به صورت جدی بر اجرای آن نظارت می کنم.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با هدف صیانت از سلامت مردم عزیز صورت می گیرد، افزود: تمامی مصوبات ستاد مقابله با کرونا به صورت شفاف به اطلاع اصناف و بازاریان شهرستان گنبدکاووس رسیده و انتظار ما تبعیت کامل عزیزان از این تصمیمات است.

فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در کنار توجه و تمکین خیل کثیری از بازاریان و کسبه شهرستان از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و طرح محدودیت های جدید، برخی نیز متاسفانه از این مصوبات تخطی کردند، ادامه داد: تعداد 58 واحد صنفی متخلف توسط بازرسان مشترک اداره صمت، بهداشت، اصناف و پلیس اماکن نیروی انتظامی پلمپ شدند.

کریمی با اشاره به اینکه اماکنی همچون پمپ بنزین ها، فروشگاه های مواد خوراکی، مراکز بهداشتی و درمانی، داروخانه ها و مراکز خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 58 واحد صنفی متخلف در گنبدکاووس

پلمب 58 واحد صنفی متخلف در گنبدکاووس