مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 12:152020-03-29حوادث

گلایه یکی از روستاییان چاهان نیکشهر؛ سیل خانه و زندگی ما را تهدید می کند


یکی از روستاییان دهستان چاهان نیکشهر می گوید: به خاطر نبود سیل بند، خانه و زندگی ما در معرض سیل قرار دارد، کشاورزی و دامداری ما از بین رفته است.

- گلایه یکی از روستاییان چاهان نیکشهر؛ سیل خانه و زندگی ما را تهدید می کند یکی از روستاییان دهستان چاهان نیکشهر می گوید: به خاطر نبود سیل بند، خانه و زندگی ما در معرض سیل قرار دارد، کشاورزی و دامداری ما از بین رفته است.

۱۳۹۹/۱/۱۰ - ۱۷:۴۶ http://fna.

ir/ewhprk ۰ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، با توجه به بررسی های میدانی ده ها روستا و محله از حوزه دهستان چاهان نیکشهر در حاشیه رودخانه ها قرار گرفته اند، اهالی این روستاها بجد در معرض ظعیان رودخانه ها و روان آب ها قرار دارند و هر لحظه احتمال خسارات وجود دارد؛ احداث سیل بندهای حفاظتی مناسب ترین راه برای پیگشیری از وارد آمدن خسارات مال و جانی است.

به گفته ای عبدالله جانبی نائب رییس شورای اسلامی چاهان از توابع بخش مرکزی نیکشهر، احداث سیل بندهای حفاظتی مناسب ترین راه برای پیشگیری از خطر آبگرفتگی روستاهای حاشیه رودخانه هاست.

وی افزود: این مسئله را به صورت جدی با مسئولین در میان گذاشته ایم و درخواست احداث سیل حفاظتی را هم بارها به گوش مسئولین رسانده ایم اما تا کنون نتیجه ای حاصل نشده است و گویا جان مردم برای مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه یکی از روستاییان چاهان نیکشهر؛ سیل خانه و زندگی ما را تهدید می کند

گلایه یکی از روستاییان چاهان نیکشهر؛ سیل خانه و زندگی ما را تهدید می کند