مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 11:352020-03-29سياسي

470 گروه جهادی بسیج تبریز برای مقابله با کرونا سازمان دهی شد


سرهنگ عبدالله شادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون با تمام ظرفیت سپاه و بسیج بزرگ ترین عملیات رزمی، تبلیغی و درمانی در تبریز در حال برگزاری است، افزود: از 28 روز پیش تاکنون این عملیات بزرگ آغاز شده و به مثابه یک دفاع همه جانبه با تمام امکانات در مقابل حوادث و رویدادهای کرونایی از مردم به عنوان سرمایه اصلی نظام اسلامی دفاع می کنیم.

به گفته وی در این عملیات تعداد 7 هزار بسیجی پا به کار با موتورهای ضدعفونی کننده و پمپ های انفرادی در قالب 470 گروه 3 نفره و همچنین 5 هزار غربالگر حضور مستمر دارند.

شادی اضافه کرد: بسیج تبریز با یگان های ترکیبی جنگ نوین لشکر عملیاتی سپاه عاشورا، تیپ مکانیزه امام زمان (عج)، پادگان الزهرا (س)، توپخانه و گروه موشکی 60 رسالت، بهره مندی از 10 دستگاه خودروی تخصصی درفش، روتست و 911، تعداد 31 موتورسیکلت سمپاش محلول ضدعفونی به همراه تعداد 36 خودروی وانت که مخزن های هزار لیتری حمل می کنند، وارد کارزار مقابله با ویروس کرونا شده است.

وی با اشاره به اقدامات مراقبتی ویژه از بهبودیافتگان توسط سپاه تبریز، گفت: در این زمینه در حال آماده سازی نقاهتگاهی هستیم که بیماران بهبودیافته را به آنجا انتقال داده و تا بهبودی کامل مراقبت های ویژه را با استفاده از کادر درمانی انجام دهیم و سپس ترخیص کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

470 گروه جهادی بسیج تبریز برای مقابله با کرونا سازمان دهی شد

470 گروه جهادی بسیج تبریز برای مقابله با کرونا سازمان دهی شد