مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 11:252020-03-29اجتماعي

ترمیم سیل بند روستاهای بحرانی غرب کارون در خرمشهر ادامه دارد


عباس پورمند روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور پیشگیری از سیل عملیات تقویت و ترمیم سیل بندها در مناطق بحرانی روستاهای غرب کارون خرمشهر همچون روستای رحمانیه فیصلی در حال انجام بوده و پیش بینی می شود تا 10 روز آینده علمیات تقویت سیل بندها به پایان برسد.

وی روستای ام نوشه را از مناطق بحرانی روستاهای غرب کارون اعلام کرد و گفت: ساحل این روستا به دلیل داشتن پیچ و خم رودخانه با خاک ریزی قابل ترمیم نیست و باید با بتن ساحل سازی شود که طبق توافق انجام شده ترمیم و ساحل سازی این روستا در تعهد سازمان آب و برق خوزستان قرار دارد.

پورمند اظهار داشت:با وجود وضعیت بحرانی در این روستا تاکنون هیچگونه اقدامی از سوی سازمان آب و برق خوزستان برای ساحل سازی مناطق آسیب پذیر انجام نشده است.

وی افزود: ترمیم سیل بندهای روستاهای سویچتیه 2 با همکاری شرکت کشت و توسعه نیشکر خرمشهر در حال انجام است و تا یک هفته دیگر عملیات تقویت سیل بندهای این روستا به اتمام می رسد.

بخشدار مرکزی خرمشهر افزود:در حال حاضر عملیات ترمیم سیل بند روستاهای غرب کارون همچون روستای سبعه، دیم بن نجم، ام السواد، زویدات تمام شده و در دیگر روستاها نیز در حال پایش نقاط ضعف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم سیل بند روستاهای بحرانی غرب کارون در خرمشهر ادامه دارد

ترمیم سیل بند روستاهای بحرانی غرب کارون در خرمشهر ادامه دارد