مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 11:152020-03-29پزشكي

مورد فوتی طی 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در استان کرمان نداشتیم


مدیر گروه مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه مورد فوتی طی 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در استان کرمان نداشتیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی در نشست خبری عنوان داشت: از 55 مورد نمونه موارد محتمل کرونا در استان کرمان ارسال شده برای آزمایشگاه تست 6 نفر با میانگین سنی 68 سال در 24 ساعت گذشته مثبت شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: این 6 نفر 4 مرد و 2 زن هستند که 4 نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و 2 نفر از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون 234 نفر است و تعداد کادر درمان مبتلا 17  مورد که از این تعداد 4 پزشک و مابقی کادر درمانی هستند، به تفکیک نمونه های مثبت بر اساس دانشگاه ها و دانشکده علوم پزشکی استان پرداخت و عنوان داشت:  184 نفر از دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 23 نفر دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان،  10 نفر دانشگاه علوم پزشکی جیرفت،  نفر دانشگاه علوم پزشکی بم و 8 نفر مربوط به دانشگاه علوم پزشکی سیرجان است.

مدیر گروه مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه مورد فوتی طی 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا نداشتیم، افزود: در مجموع از ابتدا تا کنون 25 نفر در استان کرمان به دلیل ابتلا به کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد فوتی طی 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در استان کرمان نداشتیم

مورد فوتی طی 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در استان کرمان نداشتیم