مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 11:102020-03-29اقتصادي

پر شدن 63 درصد مخازن سدهای کشور/ رهاسازی آب برای مدیریت سیلاب


مدیر کل مدیریت بحران شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به اینکه رهاسازی آب برای مدیریت سیلاب در برخی از سدها آغاز شده است، گفت:بارش های اخیر باعث شده به طور متوسط 63 درصد حجم مخازن سدهای کشور پرشدگی داشته باشد.

- سیف الله آقابیگی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت سیلاب سدها آغاز شده یا خیر گفت: با توجه به بارش های مناسب صورت گرفته برای مدیریت سیلاب تلاش کرده ایم تا رهاسازی آب برای برخی سدها انجام دهیم.

وی افزود: به طور متوسط حجم مخازن سدهای کشور 63 درصد پرشدگی دارد که البته باید گفت که این رقم شاید در برخی سدها بیشتر و یا در برخی سدها کمتر از این عدد باشد.

آقابیگی ادامه داد: ورودی آب به سدهای کشور هفته به هفته محاسبه می شود، اما در هفته جاری  میزان بارش ها خوب بوده است و طبق آخرین آماری که داریم نشان می دهد که بیش از دو میلیارد متر مکعب میزان ورودی آب به سدهای کشور بوده است.

وی افزود: با برنامه ریزیهای صورت گرفته برای سدهای کشور تلاش ما این است که مدیریت سیلاب را انجام دهیم، به همین منظور برای برخی از سدها این مدیریت انجام شود.

مدیر کل مدیریت بحران شرکت مدیریت منابع آب ایران در پاسخ به این سوال که چه میزان آب برای مدیریت سیلاب از سدها رهاسازی شده است، گفت: آمار دقیق آن برای هفته گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پر شدن 63 درصد مخازن سدهای کشور/ رهاسازی آب برای مدیریت سیلاب

پر شدن 63 درصد مخازن سدهای کشور/ رهاسازی آب برای مدیریت سیلاب