مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 11:102020-03-29اقتصادي

آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی در مرودشت


فرماندار مرودشت از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت های مسافرتی در مرودشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، رهام پیکری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هم زمان با سراسر کشور و به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان مرودشت اجرایی شد.

 فرماندار ویژه مرودشت افزود: به منظور اجرای هرچه بهتر طرح کنترل و فاصله گذاری اجتماعی، جلسه شورای تامین شهرستان مرودشت برگزار و نقشه عملیاتی اجرای این طرح در شهرستان مورد تصویب قرار گرفت.

 وی ادامه داد: بر اساس این طرح، از امروز تنها ورود ساکنین مرودشت به شهر مجاز بوده و از ورود افراد غیرساکن جلوگیری به عمل می آید.

پیکری اذعان داشت: نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه خودرو است و خودروهای متخلف نیز توقیف و 500 هزار تومان جریمه می شوند.

 رییس شورای تامین شهرستان مرودشت با تقدیر و تشکر از همراهی و مشارکت مردم شهرستان در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، از همه شهروندان درخواست کرد با ماندن در خانه به شکست ویروس کرونا کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس طرح فاصله گذاری اجتماعی، مصوبه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، مستقر در وزارت کشور بوده و در سراسر کشور قابلیت اجرایی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی در مرودشت

آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی در مرودشت