مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 11:062020-03-29اقتصادي

19 خودرو در رفسنجان توقیف و جریمه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا سرهنگ مهدی کریمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزو: شیوع ویروس کرونا مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده که برای مبارزه با این ویروس و رسیدن به نقطه مطلوب و ریشه کنی این ویروس مصوباتی در ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ شده که اجرایی می شود.

وی به اعمال قانون جریمه 500 هزار تومانی برای تردد وسایل نقلیه در سطح شهر و توقیف یک ماهه آنها اشاره کرد و اظهار داشت: با ابلاغ این مصوبه از روز گذشته تاکنون در شهر رفسنجان پنج دستگاه خودرو توقیف و 14 دستگاه هم جریمه سنگین 500 هزار تومانی شدند.

وی بیان کرد: پست های نیروی انتظامی در جوادیه فلاح، کبوترخان، اسماعیل آباد نوق، احمدآبا دئفه، دوراهی مانی در سرچشمه و میدان امام رضا (ع) در مسیر رفسنجان - زرند پیش بینی و مستقر شده اند و خودروها را کنترل می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: خودروهای غیر شهرستانی نمی توانند وارد شهرستان شوند و خودروهای شهرستانی هم نمی توانند از شهر خارج شوند؛ با این محدودیت ها نیاز است مردم در خانه بمانند و به توصیه های پزشکان و مسئولان اجرایی توجه کنند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه این روند تا 13 فروردین ادامه دارد و یک ماه خودروها توقیف می شوند خاطرنشان کرد: فقط خودروها و کامیونت هایی مجاز به تردد هستند که جهت تأمین مایحتاج زندگی مردم، مواد غذایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 خودرو در رفسنجان توقیف و جریمه شد

19 خودرو در رفسنجان توقیف و جریمه شد