مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 11:062020-03-29سياسي

4000 بسته معیشتی در مناطق سیل زده جنوب استان کرمان توزیع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار حسین معروفی پیش از ظهر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه به بحث سیل اخیر در مناطق جنوبی استان کرمان اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به هشدارهای اداره هواشناسی و مدیریت بحران در خصوص جاری شدن سیلاب در روزهای 27 و 28 فروردین به ما آماده باش داده شد.

بر این اساس روز اول فروردین با هماهنگی نیروی زمینی سپاه، قرارگاه قدس، نیروی دریایی سپاه و قرارگاه سازندگی همزمان پنج قرارگاه با یک قرارگاه مرکزی تشکیل دادیم، لذا پس از بارش باران شدید در روز سه شنبه به هیچ عنوان غافلگیر نشدیم و پس از وقوع سیل با تمام توان وارد عمل شدیم.

وی افزود: در گام اول خروج آب از خانه های مردم را در دستور کار قرار دادیم که به وسیله مردم و نیروهای ما انجام شد، در گام دوم لایه روبی و گام سوم ضدعفونی را مد نظر قرار دادیم که در این راستا سه دستگاه ماشین سنگین و 17 کولی مجهز به منطق اعزام شدند.

معروفی گفت: کانون بحران ما در منطقه رودبار جنوب و زهکلوت بود که در اثر سیلاب خانه های مردم از بین رفتند و دو هزار و 500 رأس دام تلف شد و لوازم خانگی هم دچار خسارت شد.

وی بیان کرد: روزهای اول و دوم بیش از 16 هزار غذای گرم بین مردم توزیع شد اما برای پیشگیری از ابتلای مردم منطقه به ویروس کرونا تصمیم گرفتیم غذا و اقلام خوراکی به صورت کنسروجات و بسته بندی بهداشتی در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 بسته معیشتی در مناطق سیل زده جنوب استان کرمان توزیع شد

4000 بسته معیشتی در مناطق سیل زده جنوب استان کرمان توزیع شد