مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 11:062020-03-29پزشكي

آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کرمان 234 مورد اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مهدی شفیعی در نشست خبری مجازی ویروس کرونا افزود: از آمار مبتلایان امروز چهار مورد آقا و مابقی خانم بودند و چهار مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان که در این شهر بستری شدند و 2 مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان بوده است.

وی با بیان اینکه متوسط سنی افراد مبتلای جدید به ویروس کرونا در استان کرمان 68 سال است اظهار داشت: این آمار تاکید می کند که گروه سالمند در معرض موارد شدید بیماری و بستری هستند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: فوتی مربوط به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان کرمان گزارش نشده و در مجموع از ابتدای اپیدمی 25 مورد فوت قطعی کووید 19 در استان کرمان داشتیم.

وی بیان داشت: چهار نفر از مبتلایان کرونا در استان کرمان از دیروز تاکنون ترخیص شدند که 2 نفر از آنان به نقاهتگاه و مابقی در منزل مسکونی خود دوران نقاهت را سپری می کنند.

شفیعی عنوان کرد: 38 مورد بستری مثبت قطعی کرونا در بیمارستان های کرمان داریم که از این میزان چهار مورد در آی سی یو بستری هستند و از ابتدای بیماری (آغاز اسفندماه 98) تمامی موارد بستری قطعی 188 نفر شده و 123 نفر هم ترخیص شده اند.

وی افزود: طی روز گذشته 41 مورد جدید بیمار حاد تنفسی در استان کرمان بستری داشتیم که 40 مورد از این میزان مشکوک به کووید 19 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کرمان 234 مورد اعلام شد

آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کرمان 234 مورد اعلام شد