مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-29حوادث

اگر غذا نخوری کرونا می آید تو را می خورد!


رئوف پیشدار، پیشکسوت روزنامه نگاری قزوین و استاد ارتباطات این روزها به دلیل بیماری قلبی در قرنطینه خانگی به سر می برد، این استاد ارتباطات خاطرات قرنطینه ای خود را نوشته و آن را در اختیار ایسنا قرار داده است.

- ایسنا/قزوین رئوف پیشدار، پیشکسوت روزنامه نگاری قزوین و استاد ارتباطات این روزها به دلیل بیماری قلبی در قرنطینه خانگی به سر می برد، این استاد ارتباطات خاطرات قرنطینه ای خود را نوشته و آن را در اختیار ایسنا قرار داده است.

وقتی گفت وسایلت را بردار و برو، درنگ نکردم، ترمینال غرب تهران خلوت است و اتوبوس ها تک تک هستند، یک ساعت بیشتر طول کشید تا 25 مسافر برای قزوین بیاید، قبلاً پنج دقیقه بیشتر طول نمی کشید، اتوبان تهران قزوین ناباورانه خلوت بود، در خیابان های قزوین ماشین های زیادی رفت و آمد نمی کردند، میوه و سبزی فروش های کنار ترمینال نیز منتظر مشتری بودند.

حالا خدمت مادرم هستم، هر دو نیازمند مراقبت شدید هستیم من برای قلبم و مادرم، زنی سالخورده و بسیار ضعیف با وزن 35 کیلوگرم، من شده ام دختر خانه، می شورم، می سابم و می پزم؛ افراد حاضر در قرنطینه خانگی من هستم، مادرم و خواهر زاده ام خانم گیسو که اغلب شب ها می آید تا مادرم تنها نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر غذا نخوری کرونا می آید تو را می خورد!

اگر غذا نخوری کرونا می آید تو را می خورد!