مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-29سياسي

18 صنف متخلف در استان سمنان پلمب شدند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان گفت: پس از آغاز اجرای این طرح تاکنون 18 صنف متخلف در استان پلمب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه امروز سومین روز از اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا یا فاصله گذاری اجتماعی است، اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی دو هدف عمده در راستای اقدام حداکثری برای کاهش زنجیره شیوع بیماری و پاسخگویی به نیاز روز جامعه دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه از آغاز اجرای این طرح تاکنون 18 صنف متخلف پلمب شده است، افزود: سه مورد جریمه و توقیف خودروهای غیربومی بر اساس این طرح نیز در استان سمنان رخ داده است.

کاهش 75 درصدی مصرف بنزین در نهم فروردین ماه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بابیان اینکه در نهم فروردین ماه سال جاری نسبت به روز گذشته شاهد کاهش 78 درصدی تردد در سطح راه های مواصلاتی استان سمنان بودیم، خاطرنشان کرد: در این روز 412 هزار و 200 لیتر بنزین مصرف شده است.

خجسته پور بابیان اینکه این میزان مصرف بنزین در زمان مشابه سال گذشته یک میلیون و 674 هزار و 200 لیتر بنزین بود، تصریح کرد: میزان مصرف بنزین در نهم فروردین ماه سال جاری نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 صنف متخلف در استان سمنان پلمب شدند

18 صنف متخلف در استان سمنان پلمب شدند