مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:562020-03-29اجتماعي

تهران و البرز در محدودیت تردد خودروها یک استان لحاظ شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز یکشنبه با اشاره به اثرات طرح محدودیت تردد اظهارداشت: این طرح اثرگذاری موثری در کاهش ترددها در استان تهران داشته است.

وی ادامه داد: در استان تهران به صورت ابتکاری با هماهنگی راهور و نیروی انتظامی تهران بزرگ و همچنین نیروی انتظامی شرق و غرب استان پیامک مربوط به محدودیت تردد به مالکان خودروها و به همین نسبت به اصناف ارسال می شود تا اطلاع رسانی به درستی انجام شود.

استاندار تهران گفت: با توجه به پیوستگی جغرافیایی و فعالیتی بین استان تهران و استان البرز این طرح در محدوده دو استان یکپارچه دیده شده، از این رو برای تردد خودروهای البرز در استان تهران مشکلی وجود ندارد و پیشنهاد می شود در استان البرز نیز این امکان فراهم شود.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به موافقت وزارت کشور با این پیشنهاد تاکید کرد: بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک استان تهران و البرز در دو استان بلامانع است، از این رو با این ابلاغ زمینه تسهیل شرایط رفت و آمد بین دو استان فراهم می شود.

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، رانندگان که اصرار به ورود به شهر جدید غیر محل سکونت خود دارد، به 500 هزار تومان جریمه نقدی و یک ماه توقیف خودرو محکوم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران و البرز در محدودیت تردد خودروها یک استان لحاظ شده اند

تهران و البرز در محدودیت تردد خودروها یک استان لحاظ شده اند