مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:452020-03-29اجتماعي

ترمیم و بازسازی جاده خسارت دیده ده رضا ریگان


معاون امور عمرانی استانداری کرمان گفت: جاده خسارت دیده از سیل در ده رضا شهرستان ریگان به طول 40 کیلومتر که در اثر سیل خسارت دیده، ترمیم و بازسازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ریگان، موسوی امروز در سفر به شهرستان ریگان و بازدید از مناطق سیل زده بیان داشت: جاده خسارت دیده از سیل در ده رضا شهرستان به طول 40 کیلومتر که در اثر سیل خسارت دیده، ترمیم و بازسازی خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمان بیان داشت: با توجه به اینکه تعدادی از رودخانه های شهرستان نیاز به لایروبی دارند در این زمینه تصمیمات اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اینکه سیلاب خسارات زیادی به شبکه برق مناطق سیل زده ریگان وارد کرده، شبکه برق این منطقه اصلاح و بازسازی می شود و  با برآورد نهایی خسارت در منطقه، اعتبارات سیل به قسمت های مختلف نیز تخصیص خواهد یافت.

خسارت 100 میلیارد تومانی سیلاب به زیرساخت های شهرستان ریگان امین باقری فرماندار ریگان در این بازدید گفت: سیلاب بیش از 100میلیارد تومان خسارت به زیرساخت های شهرستان وارد کرده است.

وی از خسارت به 450 کیلومتر راه خاکی و آسفالته در شهرستان و خسارت به 15موتور پمپ کشاورزی اشاره کرد و افزود: به مرکز تحقیقاتی کشاورزی منطقه ده رضا نیز خسارت وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم و بازسازی جاده خسارت دیده ده رضا ریگان

ترمیم و بازسازی جاده خسارت دیده ده رضا ریگان