مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:252020-03-29سياسي

فرماندار: مردم کرمانشاه برای روز طبیعت برنامه ای نداشته باشند


فضل الله رنجبر روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا شهرستان در سرسرای اجتماعات فرمانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه مردم به شعار در خانه بمانیم پایبند باشند، افزود: براساس دستورالعمل های ابلاغی و تصمیمات ستاد مقابله با مدیریت کرونا ملی، استانی و شهرستانی محدودیت ها و ممنوعیت هایی برای حضور مردم در طبیعت قائل می شویم.

وی با یان اینکه ورودی ها و خروجی های شهر کرمانشاه به شدت کنترل می شود، گفت: در روز طبیعت از خروج خودروهای پلاک کرمانشاه نیز جلوگیری می شود و برای خودروهای متخلف براساس قانون جریمه نیم میلیون تومانی و یک ماه توقیف در نظر گرفته شده است.

وی همچنین تصریح کرد که پلاک مالکان خودروهایی که به قوانین و مقررات توجه و تمکین نکنند فک و خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.

او با قدردانی از همکاری و مشارکت بیش از 80 درصد مردم کرمانشاه با برنامه ها و دستورالعمل های ابلاعی ستاد مدیریت مقابله با کرونا، گفت: حدود 20 درصد از مردم به قوانین تمکین نمی کنند که درخواست می کنیم این افراد نیز به پویش در خانه بمانیم بپیوندند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه به ممنوعیت ها و محدودیت ها در روزهای 13 فروردین مصادف با روز طبیع اشاره کرد و گفت: در این روز همه راه های ورودی به بوستان ها، تفرجگاه ها، زیارتگاه ها و اماکن دیدنی و تفریحی داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: مردم کرمانشاه برای روز طبیعت برنامه ای نداشته باشند

فرماندار: مردم کرمانشاه برای روز طبیعت برنامه ای نداشته باشند