مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:202020-03-29سياسي

امام جمعه قزوین روز جانباز را تبریک گفت


نماینده ولی فقیه در استان در تماس تلفنی با تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز را تبریک گفت.

- قزوین- نماینده ولی فقیه در استان در تماس تلفنی با تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عابدینی طی تماس تلفنی با آقایان عطاء الله رفیعی آتانی، عماد کریمیان، مرتضی افشار، علیرضا اکبری، سعید حبیبا، سید محمد عبدحسینی، علیرضا محسنی، مرتضی شعبانی، اصغر آقاجانی، علیرضا کشاورز از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع)، با این عزیزان نیز گفتگو کرده و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین طی تماس دیگری با حاج حسین یکتا، مسئول جمعیت مردمی امام رضایی ها ضمن تبریک روز جانباز، از خدمات این نهاد مردمی در خدمت رسانی به مناطق سیل زده قدردانی کرد.

آیت الله عابدینی در این گفتگوها اظهار کرد: جوانمردی، ایستادگی و جانبازی شما عزیزان است که به کشور و ملت های مسلمان عزت و آرامش بخشیده است و بر روی این کوه استوار و با عظمت نام ابوالفضل العباس (ع) می درخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین روز جانباز را تبریک گفت

امام جمعه قزوین روز جانباز را تبریک گفت