مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:162020-03-29پزشكي

73 هزار مسافر در پایانه مرزی دوغارون غربالگری شدند


مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد افراد غربالگری شده شامل 47 هزار و 347 مسافر خروجی به کشور افغانستان و 25 هزار و 960 مسافر ورودی از این کشور به ایران می باشند.

حیدر احسانی افزود: این افراد سرنشینان 11 هزار دستگاه کامیون ترانزیت، اتوبوس مسافربری و خودرو شخصی بودند.

وی ادامه داد: تمامی افراد در بدو ورود علاوه بر واکسیناسیون خوراکی فلج اطفال مورد معاینه قرار گرفته و دمای بدن آنها توسط تب سنج های لیزری اندازه گیری می شود.

وی گفت: خدمات آموزش بهداشت با تاکید بر معرفی علائم و نشانه های بیماری و راه های پیشگیری و همچنین شیوه رعایت بهداشت تنفسی، فردی و شست و شوی دست به مراجعه کنندگان به این پایانه ارائه می شود.

احسانی با اشاره به گندزدایی مسیرهای تردد مسافران در سالن ها و ساختمان های گمرک مرزی دوغارون افزود: تجهیزات و لوازم مصرفی مورد نیاز برای گندزدایی بر اساس استانداردهای مراقبت بهداشت مرزی و واحد سلامت محیط و کار وزارت بهداشت فراهم شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون موردی فوتی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان تایباد گزارش نشده است اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان خراسان رضوی و شهرستان تایباد تاکنون 22 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تایباد بستر شدند که 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 هزار مسافر در پایانه مرزی دوغارون غربالگری شدند

73 هزار مسافر در پایانه مرزی دوغارون غربالگری شدند