مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:502020-03-29اقتصادي

رشد 96 درصد صادرات غیر نفتی در بندر جاسک


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر، بندر جاسک را کانون توسعه فعالیتهای دریایی و بندری دانست و از رشد 96 درصدی صادارت مواد غیرنفتی در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید رضا محمد حسینی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در بندر جاسک اظهارداشت: سال گذشته 100 هزار تن کالای غیر نفتی از بندر جاسک به کشورهای حوزه خلیج فارس که عمده آن عمان است توسط لنج های باری و لندینگ کرافت صادر شده است که در همسنجی با سال 97 از رشد 96 درصدی برخوردار بوده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر توجه ویژه به فعالیت های دریایی و بندری با هدف توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال مولد برای بومیان منطقه را راهبردی مهم در توسعه بندر جاسک و بنادر واقع در سواحل مکران عنوان کرد و گفت: ظرفیت های خدادادی و بسترهای ایجاد شده در شرق کشور روند رو به رشدی را فراروی سرمایه گذاران قرارداده و بندرجاسک بعنوان یکی از نقاط برخوردار جهت انجام فعالیت های مختلف اقتصادی و توسعه از این قاعده مستثنی نبوده است.

محمد حسینی ضمن اشاره به فاصله نزدیک دریایی بندر جاسک با بنادر حاشیه خلیج فارس و همچنین فاصله اندک با مزارع کشاورزی و صیفی جات تصریح کرد: مؤلفه ها و قابلیت های متمایز جاسک با دیگر نقاط باعث شده صادرکنندگان هزینه کمتری را از مزارع تا بندر پرداخت کنند و این عامل اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 96 درصد صادرات غیر نفتی در بندر جاسک

رشد 96 درصد صادرات غیر نفتی در بندر جاسک