مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:352020-03-29سياسي

کرونا و واقعیت های چندگانه اجتماعی و سیاسی در اروپا، آمریکا و ایران


کرونا توانست کشورها را در برابر آیینه واقعیت قرار داده و نقاط ضعف پنهان اجتماع و سیاست در کشورهای مختلف را آشکار کند، همان چیزی که اکنون پاشنه آشیل آمریکا و اروپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، تاریخ 42 ساله انقلاب اسلامی نشان داده ، خاصیت مواجه با بحرانها در ایران این است که به سرعت ارکان و نهادها و بدنه های اجرایی و پایگاههای اجتماعی به یکدیگر متصل و روند واحد شکل گرفته و خصیصه تعصب و غیرت ایرانی بودن ، مولفه ایثار و فداکاری و خلق حماسه را تقویت و نمایان میسازد.

دولت جمهوری اسلامی ایران با اقدام ملی قطع زنجیره کرونا، چندین قدم از اروپا جلوتر است این در حالی است که اروپا هنوز نسخه واحدی در قطع زنجیره ابتلا، انتشار و انتقال کرونا ندارد.

کرونا نشان داد بسیاری از ساختارهای اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی اروپاییها و حتی آمریکاییها،  با اندک زلزله ای قابل فروپاشی است و این در حالی است که  این ایام ، دیگر زور رسانه ها و بنگاههای خبری نیز نتوانسته واقعیت ساختارهای اجتماعی اروپا و امریکا را مخفی کند.

حاکمیت در کنار مدافعین سلامت و نیروهای نظامی و نهادهای انقلابی، در ایران با اقدامات سنجیده در  مقابله با کرونا بر مدار خوبی حرکت میکند و اکنون نوبت خلق حماسه مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و واقعیت های چندگانه اجتماعی و سیاسی در اروپا، آمریکا و ایران

کرونا و واقعیت های چندگانه اجتماعی و سیاسی در اروپا، آمریکا و ایران