مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-29سياسي

احزاب قزوین خواستار پیوستن مردم به پویش درخانه می مانیم شدند


ابوالفضل حمزه ای روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون اقدامات بسیار مناسبی در زمینه پیشگیری و درمان بیماری کرونا در استان صورت گرفته و طرح های مختلفی برای قطع زنجیره انتقال آن در استان به مرحله اجرا درآمده است.

وی اضافه کرد: در این راستا با هماهنگی دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قزوین، احزاب استان به منظور پیشگیری از ویروس کرونا و کاهش میزان ابتلای شهروندان به آن وارد عمل شده و از مردم درخواست کردند به پویش در خانه می مانیم بپیوندند.

حمزه ای با تشکر از این احزاب، افزود: حزب انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان، حزب اراده ملت ایران در قزوین، حزب اسلامی کار در استان، حزب موتلفه اسلامی قزوین، حزب اتحاد ملت در استان، حزب خانه پرستار در قزوین، شورای ائتلاف پیروان ولایت در استان و حزب کارگزاران سازندگی در قزوین از جمله اجزابی هستند که خواستار مشارکت مردم در پیشگیری از ویروس کرونا شده اند.

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین گفت: این احزاب با صدور پیامی تاکید کرده اند که در این شرایط خطیر که مردم ایران و بیش از 197 کشور دیگر جهان در معرض ویروس کرونا واقع شده اند تنها راه جلوگیری از ابتلا و همه گیر شدن آن، رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن، برای قطع زنجیره انتقال این ویروس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب قزوین خواستار پیوستن مردم به پویش درخانه می مانیم شدند

احزاب قزوین خواستار پیوستن مردم به پویش درخانه می مانیم شدند