مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 06:552020-03-29سياسي

واحدهای صنفی به طرح عرضه کالا در فضای مجازی بپیوندند


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: واحدهای صنفی اتحادیه های مختلف به طرح عرضه کالا و خدمات در فضای مجازی بپیوندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه کارگروه تخصصی اصناف عنوان کرد: از یک طرف مردم به شدت نیازمند دریافت انواع کالا و خدمات هستند و با وجود بیماری کرونا نیاز مردم به آنها همچنان وجود دارد و از سویی واحدهای صنفی نیز نیازمند عرضه خدمات خود هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با مصوبه ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، 12 اتحادیه حق ارائه خدمات به شکل معمول و متداول هم در فضای مجازی و روال عادی خود دارند، اما مابقی اتحادیه ها این امکان را ندارند اما از سویی مردم به خدمات سایر اتحادیه ها نیز نیازمند هستند.

  پورابرهیمی پیش بینی کرد که با این چارچوب و پروتکل بهداشتی و امنیتی مشکل واحدهای صنفی هم سریعا برطرف شود.

وی بیان کرد: امیدواریم سریع تر، واحدهای صنفی اتحادیه های مختلف به طرح عرضه کالا و خدمت در فضای مجازی بپیوندند و هرچه سریع تر این کار را برای استمرار فعالیت های خودشان و حل نیازهای مردم در دستور کار دهند.

پورابراهیمی همچنین از صدا و سیما خواست با اطلاع رسانی به گروه ها و اقشار مختلف مردم این موضوع را به شکل جدی در دستور کار قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی به طرح عرضه کالا در فضای مجازی بپیوندند

واحدهای صنفی به طرح عرضه کالا در فضای مجازی بپیوندند