مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 06:502020-03-29فرهنگي

راما قویدل ادعای کانون کارگردانان سینما را تکذیب کرد/ کرونا ندارم


راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون خبر ابتلایش به کرونا را تکذیب و اعلام کرد پس از پایان تصویربرداری سریال «ایل دا» به صورت خودخواسته خود را قرنطینه کرده است.

- راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون خبر ابتلایش به کرونا را تکذیب و اعلام کرد پس از پایان تصویربرداری سریال ایل دا به صورت خودخواسته خود را قرنطینه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سیمافیلم، راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون درباره شایعه ابتلایش به بیماری کرونا گفت: به دلیل اینکه پیش از این سابقه بیماری تنفسی داشتم ترجیح دادم در بازگشت به تهران برای تعطیلات نوروز قرنطینه خودخواسته را به دور از خانواده ام و برای حفظ سلامتی آن ها انجام دهم.

در این مدت با مشورت پزشک در خانه هستم و خدا را شکر در حال حاضر مشکلی ندارم و آماده ادامه کار هستیم که قسمت های روزهای ابتدایی آغاز دفاع مقدس در سریال ایل دا را تصویربرداری کنیم و به محض آماده شدن شرایط به خرم آباد باز خواهیم گشت.

وی اضافه کرد: در این روزها به جز چند تن از دوستانم و مرکز سیمافیلم با کسی وضعیتم را مطرح نکردم زیرا مطمئن نبودم و معتقدم فرد اگر اراده کند می تواند از عهده مشکلات و سختی ها برآید.

ترجیحم این بود که این بحث عمومی و رسانه ای نشود که متاسفانه رسانه ای شد و عده ای تصور کردند بنده دچار بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راما قویدل ادعای کانون کارگردانان سینما را تکذیب کرد/ کرونا ندارم

راما قویدل ادعای کانون کارگردانان سینما را تکذیب کرد/ کرونا ندارم