مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:452020-03-29اقتصادي

گوگل 800 میلیون دلار به مبارزه با کووید-19 کمک کرد


شرکت بزرگ گوگل در واکنش به بحران همه گیری بیماری کووید-19 اقدام به اعطای کمک 800 میلیون دلاری برای مبارزه با این بیماری کرده است و همزمان در حال تولید ماسک نیز هست.

- شرکت بزرگ گوگل در واکنش به بحران همه گیری بیماری کووید-19 اقدام به اعطای کمک 800 میلیون دلاری برای مبارزه با این بیماری کرده است و همزمان در حال تولید ماسک نیز هست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، شرکت گوگل خبر از کمک مالی 800 میلیون دلاری برای کمک به تلاش ها برای جلوگیری از بحران کووید-19 داد.

سوندار پیچای مدیر عامل گوگل در وب سایت این شرکت نوشته است: از آنجا که شیوع کروناویروس جدید در سراسر جهان رو به وخامت است، در حال نابودی جوامع و گرفتن جان افراد بسیاری است.

امروز ما اقدام به اعطای کمک 800 میلیون دلاری برای کمک به مقابله با برخی از این چالش ها و حمایت از مشاغل کوچک و متوسط، سازمان های بهداشتی و دولت ها و کارکنان بهداشت و درمان که در خط مقدم مبارزه با این بیماری همه گیر جهانی هستند، کرده ایم.

بخشی از این مبلغ به میزان 250 میلیون دلار به سازمان بهداشت جهانی(WHO) و سازمان های دولتی و 200 میلیون دلار از آن کمک به یک صندوق سرمایه گذاری است که از سازمان های غیردولتی و موسسات مالی برای کمک به به مشاغل کوچک پشتیبانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوگل 800 میلیون دلار به مبارزه با کووید-19 کمک کرد

گوگل 800 میلیون دلار به مبارزه با کووید-19 کمک کرد