مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:402020-03-29حوادث

تمام تلاش پلیس قطع زنجیره انتقال کرونا است


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تشدید فعالیت پلیس همزمان با شیوع بیماری کرونا در استان گفت: تمام تلاش پلیس در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تشدید فعالیت پلیس همزمان با شیوع بیماری کرونا در استان گفت: تمام تلاش پلیس در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آماده باش کامل نیروهای انتظامی همزمان با شیوع کرونا در استان گفت: همه پای کار هستند تا اقدامات لازم برای ریشه کن شدن این بیماری هرچه سریعتر انجام شود.

آمویی با اشاره به شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی از ساعت صفر روز جمعه (8 فروردین)، گفت: با شروع این طرح نیروهای پلیس راه در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان مستقر شده و از ورود خودروهای غیربومی به استان جلوگیری کرده و می کند.

وی افزود: کنترل ورود خودروهای غیربومی به استان در دو لایه صورت می گیرد و نیروها علاوه بر ورودی های استان، در ورودی های هر شهرستان نیز مستقر هستند و بحث جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی را تحت رصد دارند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: خودروهای غیربومی به شرط آنکه عازم محل سکونتشان در استان همجوار باشند و محل عبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاش پلیس قطع زنجیره انتقال کرونا است

تمام تلاش پلیس قطع زنجیره انتقال کرونا است